Uzm. Psk. Birgül Aydın

Klinik Psikolog - Psikoterapist

DUYURU: KURUMUMUZDA KANSER TANISI ALMIŞ KİŞİLERLE "UMUDA YOLCULUK" TEMALI GRUP

DUYURU:KURUMUMUZDA KANSER TANISI ALMIŞ KİŞİLERLE "UMUDA YOLCULUK" TEMALI GRUP TERAPİSİ YAPILACAKTIR.

KANSER” adı kötü, söylemi zor, yaşamın hangi döneminde olursa olsun hayatı altüst eden bir hastalıktır. Hem hasta hem hasta yakınlarında çok farklı, çok karmaşık duygular yaratır. Bunlarla nasıl başa çıkılacağı bilinemez. Bazen yok sayılır, bazen o duygular içinde kaybolunur. Fakat bu karmaşık duygularla yaşamak kanser tanısı almanın üzerine bir kat daha yük getirir.

Kanser hastalarında grup terapileri;

- Aynı dertten muzdarip kişilerin bir araya gelmesiyle aynı ortak dili kullanmaya başlamalarına,

- Kendisi gibi aynı derdi yaşayan kişilerin  neler yaşadığını duyarak iç dünyasında yalnız olmadığını fark etmesine,

- Diğerlerinin kanserle ilişkili karşılaştıkları sorunlarla nasıl başa çıktığını duyarak yeni başa çıkma davranışları geliştirmesine,

- Duygusal boşalım sağlayarak yaşam öyküsünün kanser hastalığıyla "yeniden" yazılmasına katkıda bulunur.

Bu nedenle Aralık ve  Ocak aylarında kurumumuz YAPA Dört Mevsim Psikolojik Danışmanlık Merkezinde teması "UMUDA YOLCULUK" olan 3 saatlik grup terapisi yapılacaktır.

Gruba katılım koşulları şöyledir:

*Yaşın 20-55 arasında olması,

*Kanser tanısını son 3 yıl içerisinde alma,

*1. Ve 2. Evre kanser tanısına sahip olma,

*Kanser tanısı almadan önceki dönemde ruhsal bir hastalık tanısının olmaması,

*Başkasının fiziksel desteğine ihtiyaç duymama,

*Alkol ya da uyuşturucu madde bağımlılığı bulunmaması.

Gruplar en az 6 kişi olduğunda açılacak en fazla 16 kişiyi kapsayacaktır. Bu nedenle grupları oluşturabilmek için önceden randevu alınması gerekmektedir. Grup terapisi Çarşamba günü 13.00-16.00 saatleri arasında, 2 oturum olarak yapılacaktır.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için iletişim numarası: 0.224.245 99 97

Grup tarihi rezervasyonlar sonucunda kişilere bildirilecektir. Grup terapisinde sanat terapisinin yöntem ve uygulamaları kullanılacaktır. Grup terapisi Uzm. Psk. Birgül AYDIN tarafından yönetilecektir.

Copyright © 2009-2018. Tüm Hakları Sakılıdır.
Uzm. Psk. Birgül Aydın
Bu sitedeki yazılar halkımızı bilgilendirmek amacıyla yayınlanmıştır. Tedavi amacıyla kullanılamazlar.

Ertuğrul Mah. Ahmet Taner Kışlalı Bulvarı Taşyakan Sitesi No:76 C Blok K.7 D.26 Nilüfer / BURSA